miércoles, 30 de noviembre de 2011

Costumes á hora de comer.

O outro día fun a unha comida con uns vellos amigos mios, que casualmente eran romanos. Durante a cena chamáronme a atencion moitas costumes que tiñan eles, e que eu descoñecia.
Primeiramente, chevaronme a unha habitación especial, á que eles chamaron triclínium.
Impresionoume que coa obsesión que hai hoxe por comer sano, para eles o valor nutricional non era considerado importante: ao contrario, os gourmets preferían a comida con baixo contido de enerxía e nutrientes. A comida que se pode dixerir fácilmente e los estimulantes diuréticos teñen gran importancia para eles, explicaronme.

Durante a cena utilizaron roupa sencilla, que vergoña pasei, pois eu me habia vestido de gala.
Cando entramos na habitacion, ao redor da mesa habia 3 sillons especialmente diseñanos, me dixeron que eles o chamaban o lectus triclinaris, e que neles se recostaban as persoas. Estaban dispostos nun semicirculo perfecto, con unha pequeña distancia para que puideran pasar entre eles os "camareiros" e servir facilmente a comida. Eu como invitado adicional, non puiden usar estos sillons, senon que tiven que sentarme nunha silla adicional, que pena, parecian tan comodos.. Aínda que eso de que os pes sairan por fora do sillón si qu non parecia moi comodo.
Ah! admemais había máis mesas para as bebidas aos lados dos sillons. 
Antes de que srviran a comida, eu fun a lavarme as mans, pero tamen fixeron lavarme os pes, acaso vou comer con os pes? cada vez estaba mais sorprendida..
Xa durante a comida, eles tomaban os alimentos con as puntas dos dedos e dous tipos de cucharas, non habia tenedores!
Cando terminamos de comer, os mus amigos comezaron a tirar os restos da comida ao chan, para que os "camareros" o barresen.. que guarros e poco considerados!

No hay comentarios:

Publicar un comentario