miércoles, 15 de febrero de 2012

A chegada da peste.

Hoxe no meu pobo todo o mundo está nervioso, os meus veciños, entre os que se encontra a miña mellor amiga, Raquel, fai xa 3 dias que non saen de casa, e isto preocupa moito aos veciños.
Os explico, eu chamome Ana, e ainda que so teño oito anos e os adultos non soen contarme moitas cousas, miña nai prohibiume expresamente acercarme a casa de Raquel, o porque? a xente da aldea cree que eles trouxeron a peste a nosa aldea, e que estan contaminados e esperando morrer dentro da sua casa.
Ademais, esta teoria se reforza porque son xudios, e segun a xente da aldea os xudios somos sucios! esto é unha enorme tonteria pero por desgracia hai xente que si que o pensa.
Hoxe hai reunion na praza, é para decidir que facer con Raquel e a sua familia, moitos queren quemar a casa e asegurarse asi non contaminar ao resto da aldea, pero eu sei que eso é unha  tontetria porque poden estar vivos dentro! Pero os adultos estan moi preocupados pola peste negra..
Eu xa oira hablar antes da peste negra, é unha enfermidade que esta asolando Europa e que cidade pola que pasa, deixa a mais da metade da poboacion mortos! moi poucos sobreviven a sua chegada.. por iso os meus veciños toman tantas precaucions!
Ao final decidiron darlles dous dias mais e se non saen, quemaran a casa e a quen se encontre dentro dela! Durante estes dous dias houbo unha teoria que s foi reforzando entre os veciños.. que somos nos os xudios os portadores da peste negra! pero que tonteria é esa! nos estamos totalmente sans, como calquera outros! volo xuro! Pero a xente da alda non anda moi convencida..
Hoxe volve a haber unha multitude na praza. Porque non nos han invitado? Meus pais saben a resposta, pois estan facendo as maletas, horas de completo frenesí, tivemos que sair correndo da nosa casa, e mentres nos alonxabamos, viamos como ardian todas as casas dos xudeos da nosa aldea.. o medo habia podido con eles!
E agora tiñamos un longo camiño por diante..

No hay comentarios:

Publicar un comentario